Advertising

For advertising you pay, for publicity you pray.

Advertising-ul sau publicitatea contra-cost reprezintă multitudinea mesajelor publicitare pentru care compania plătește producția, timpul de emisie  și /sau spațiul publicitar.

 

Audit de marketing

Nimănui nu îi place să piardă timpul, cu atât mai mult cu cât timp poate însemna profit dacă este cheltuit cu responsabilitate.

Dacă nu crezi în micromanagement și îți dorești să predai partea de marketing unei agenții specializate, dar nu știi cui, Brand & Build îți oferă o solutie preliminară pentru a lua această decizie: auditul de marketing.

Branding & Design

Pornim de la un Vis. De la o dorință care arde, de la motivația care va lega compania ta de viitorii tăi clienți. Ulterior îi dăm formă brandului tău din realitatea  pe care o trăim, aducând ca și ingredient principal simplitatea pentru a-l ajuta să fie reconoscibil și memorabil. Ne vom distra, pentru că aceasta este partea care aduce cea mai mare implicare de ambele părți, dar și cea mai mare satisfacție: cea de a da viață. E partea care ne place cel mai mult, așadar vom aprecia sinceritatea cu care ne vei povesti Visul tău în totalitate.

Social Media

Cu un avânt din ce în ce mai mare în spațiul cybernetic din România, campaniile din Social Media au devenit esențiale.Nu doar că ajută echipa de marketing pentru a găsi lead-uri, pentru a transforma brandul într-unul reconoscibil sau pentru a propaga diverse mesaje/campanii prin real-time marketing, dar  poate crește și loialitatea față de brand.

 

Planning de marketing

 

Planning-ul de marketing este varianta cea mai facilă de a ști ce să faci din punct de vedere tactici de marketing, pe o piață clar definită, cu un target bine cunoscut.

Planul de marketing este un instrument vital pentru afacerea ta, cu atât mai mult cu cât este adaptat nevoilor ei.

 

 

Planning de comunicare

Comunicarea este o artă. De multe ori spunem mai mult decât vrem, sau poate chiar mai puțin.

Este imperativ ca brandul implicat într-un proces de comunicare al scopului urmărit penru dezvoltarea cifrei de afaceri  să comunice corect și pe canalele cu receptivitate la publicul țintă. Așadar, nu doar mesajul contează, cât și canalul de comunicare.

Pe scurt,  orice planning de comunicare va fi o soluție  simplă și rapidă pentru a hotărî o direcție de comunicare pe anul propus, obiectivele SMART și publicul țintă.

Marketing Experential

Marketing-ul tradițional pierde teren în fața marketing-ului neconvențional. De multe ori, experiența de brand este mult mai importantă decât comunicarea clasică, primordială devenind intensitatea interacțiunii publicului țintă cu brandul.

Creativitatea și neconvenționalul sunt cheile marketing-ului experențial.

Marketing Interactiv

Creat pentru a încuraja interacțiunea dintre potențialii consumatori și brand, sau pentru a trăi experiențe online îmbunătățite, marketing-ul interactiv le dă clienţilor posibilitatea de a primi informații/ feedback de la o companie în cel mai scurt timp.