Coach Your Marketing Mind - program de coaching bazat pe neuroștiință

Coach your Marketing Mind este un program de marketing coaching bazat pe neuroștiință și a fost creat pentru a dezvolta partea stângă a creierului, cea în care se dezvoltă mintea analitică, logică, științifică și matematică. Partea stângă a creierului este cea care rezolvă probleme, identifică detalii, matrici, sisteme, procesează informațiile într-o formă liniară. În mediul de business, creativitatea, dezvoltată în partea dreaptă a creierului, are nevoie de suport de la partea stângă a creierului pentru a materializa. Pentru a construi.

Creativitatea, percepută ca și capacitatea unui om de a-și manifesta potențialul artistic, în care își are baza emoția, este de fapt capacitatea de a avea idei noi și utile, însă nu ajută la implementarea acestora cu ajutorul unei strategii și a unor tactici gândite în prealabil, acestea fiind tocmai cele care ajută ideea să devină foarte bună prin materializarea ei. De aici și sloganul acestui program de marketing coaching, Boost your Creativity.

 Practic, scopul acestui program de marketing coaching este de a crea noi căi neuronale prin învățarea unui tipar nou de gândire cu accent pe zona de marketing, dar și pe zona de business în general, plecând de la cunoașterea profilul clienților targetați și a pieței în care îți desfășori activitatea, tu și business-ul tău.

    Mai mult, sunt de părere că un business este extensia personalității unui om, și dacă putem îmbunătăți aspecte ale acesteia, îmbunătățim implicit și business-ul și percepția lui în piață.

Diferența între consultanță și marketing coaching

   Deși foarte mulți clienți caută consultanță pe zona de marketing, aceasta nu este foarte utilă pe termen lung căci nu ajută clientul să înțeleagă funcționalitatea marketing-ului într-un business, și de ce nu, esența lui, ci doar răspunde punctual la niște întrebări care sunt, cum spuneam, de ajutor doar pe termen scurt.

             Diferența între marketing coaching și consultanța de marketing este fundamentală: te învață să gândești singur(ă) cum să îți faci strategia de marketing pentru business-ul tău, astfel că:

  • vei afla categoria de piață în care ești și competiția directă și indirectă pe care o ai,
  • vei învăța cum să creezi valoare pentru clienții tăi, dar mai ales care este profilul acestora,
  • vei reuși să îți creezi o propoziție de valoare coerentă, aliniată la ceea ce au nevoie clienții tăi sau publicul țintă,
  • te ajută să îți clarifici cum arată viitorul tău brand/actualul brand și care este drumul spre a-l construi în concordanță cu valorile tale ca om,
  • vei începe să înțelegi macromediul și cât de mult afectează acesta compania ta, cât de multe oportunități poți descoperi în piață și cum să faci un research eficient,
  • care este strategia de marketing pe care vrei să o abordezi – vei înțelege cei 5 pași ai acesteia mixul de marketing pe care te vei baza,
  • cum  arată planul de marketing care va trebui implementat,
  • vei ști ce să ceri de la o agenție de marketing dar și de la angajații tăi, sau colaboratorii tăi, promovând astfel, cât mai mult, ideea de relații pentru că aceștia pot deveni cei mai importanți ambasadori ai brandului tău.

 

Bazat pe principiile design thinking-ului, marketing coaching este despre a te ajuta să aduci clienți, și implicit profit în business-ul tău, dar și de a te dezvolta din punct de vedere profesional în zona de marketing alături de un expert care te va ajuta să integrezi corect informația și să o folosești în beneficiul tău, mai ales după ce vom construi împreună o strategie de marketing adaptată nevoilor business-ului tău.

Cel mai mare avantaj al acestui program de marketing coaching este că plătești odată și vei ști pentru toată viața cum să abordezi atât mediul intern cât și pe cel extern al firmei tale, căci te ajută să intri in procesul de marketing cât mai profund, aducând o disciplină a minții și focus pe client și pe piață.

Pentru că tu ești cel care cunoaște cel mai bine piața și produsul/serviciul, concurența și publicul țintă, căci tu ești pe câmpul de luptă, premisa de la care plecăm întotdeauna este că cel mai bun sfat este cel pe care ți-l dai singur, dar că de multe ori ai nevoie de puțin ajutor pentru a-ți da acest sfat așa cum trebuie, pentru  a lua o decizie cu care să te simți confortabil: cea mai bună decizie la momentul respectiv, în funcție de circumstanțele date.

Astfel, vom începe prin a completa și înțelege împreună chestionarul strategic de marketing (CSM) pentru a aprofunda cât mai mult business-ul, viziunea si misiunea acestuia (1). Continuăm prin a dezvolta o strategie (2) si ulterior un plan (3) concret pe baza acestei strategii care să includă:

– obiective de marketing  pe termen lung și pe termen scurt în concordanță cu cele de business,

– targetul/audiența,

– mesajele cheie,

-poziționarea și diferențierea,

– veniturile dorite,

– calendarul de tactici necesare de implementat,

– instrumente de a monitoriza rezultatele prin diferite metode de ROI- return of investment

Practic, rolul nostru este de a fi coach de marketing  în primă fază și apoi directorul tău de marketing personal.

Beneficiile tale dacă accesezi programul de marketing coaching - Coach your Marketing Mind:

- Gândirea strategică: adopți un plan de marketing strategic pentru creșterea business-ului,
- Creșterea încrederii: obții o influență asupra deciziilor tale într-o varietate de situații, stimă de sine crescută,
- Cunoașterea punctelor tari: afli ce te diferențiază în mod unic și cum să conduci cu acele puncte forte, piața,
- Crearea focus-ului: acționezi asupra celor mai eficiente eforturi de marketing,
- Maximizarea timpului: integrarea marketingul-ului în munca zilnică pentru a lega marketingul de celelalte funcții ale business-ului (cel de management financiar, cel de HR si cel operațional),
- Construirea de relații: crearea unui sistem de îngrijire și dezvoltare a celor mai bune contacte,
- Motivare: primești încurajări, inspirații și sprijin din partea coach-ului de marketing,
- Responsabilitate: rămâi la curent prin întâlniri regulate,
- Măsurarea și evaluarea permanentă a succesului: măsurăm cuantificabil ROI al eforturilor și rezultatelor de marketing.


Ai putea avea nevoie de programul de marketing coaching - Coach your Marketing Mind - dacă:

– ai foarte multe idei, însă nu știi de unde și cum să pornești,
– înțelegi noțiuni de bază despre marketing, însă nu reușești să le integrezi în business-ul tău,
– ai vrea să iei decizii mai bune din punct de vedere marketing dar nu știi cum, care sunt pașii, de unde să începi,
– ai vrea o strategie de marketing, însă nu ți-este clar dacă cea pe care o ai este potrivită,
– abordezi deja piața prin niște tactici de marketing dar nu ești sigur(ă) că sunt potrivite, sau că îți aduc venituri,
– simți că paginile tale de Social Media, site-ul, materialele de prezentare ar putea fi îmbunătățite pentru că nu te reprezintă deloc,
– crezi că ai avea nevoie de soluții de automatizare a proceselor de marketing,
– crezi că poți poziționa mai bine produsele sau serviciile tale pe piață,
– știi că ai produse/servicii unice, de calitate dar nu știi cum să le promovezi și/sau vinzi,
– nu știi sigur cum să interpretezi o cercetare de marketing (sau cum să faci una),
– crezi că trebuie să te diferențiezi mai bine de concurență, și implicit să te poziționezi,
– crezi că Social Media îți ocupă prea mult timp și nu aduce suficienți clienți.

Dacă îți dorești să:

  • Implementezi ideile pe care le ai,
  • Creezi, definești și perfecționezi brandul tău și percepția acestuia,
  • Obții claritate și viziune pentru marketing, promovare, vânzări,
  • Să îți inspiri echipa să promoveze brandul,
  • Angajezi, energizezi și mobilizezi echipa pentru a construi o cultură care se aliniază cu marketingul abordat,
  • Descoperi răspunsurile la unele dintre cele mai dificile întrebări ca lider, programul de marketing coaching Coach your Marketing Mind este pentru tine.
Detalii pe alexandra@brandandbuild.ro