Comerț electronic 2018: o experiență personalizată, automatizată, conversațională

În 2015, Uber introducea pentru prima dată conceptul de comerț conversațional prin opțiunea de a activa o cursă prin aplicație messenger. Ideea de bază pe care consumatorul o simțea era că prin platforma de comunicare poate interacționa cu business-ul, poate avea suport tehnic, pune întrebări și să cumpere cu doar un simplu click – totul […]

TeCOMM 2018: Intr-o piata in care consumul este in crestere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi in eCommerce?

Romania inregistreaza cea mai rapida dezvoltare in eCommerce in ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate ca un studiu ASE pozitioneaza Romania pe ultimul loc in Europa privind ponderea eCommerce in PIB si in totalul retail-ului. In egala masura, piata se maturizeaza treptat, fiind tara in care 24% din cumparatorii din Europa au facut […]

Profesioniștii în eCommerce și proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de conținut premium la TeCOMM

Pe 7 și 8 martie a avut loc evenimentul de referință TeCOMM eCommerce Conference&Expo unde peste 350 de proprietari ai magazinelor online și specialiști în e-commerce și-au dat întâlnire pentru a lua parte la 2 zile de eveniment, 18 ore de conținut premium în 5 săli de conferință. Cea de a 11-a ediție a pus […]