Sustenabilitate

 

Sustenabilitatea socială are în vedere interacțiunile sociale, relațiile, modelele comportamentale și valorile umanității.

Aceasta este promovată prin implicarea in comunitate, cu ajutorul  diviziei #ConstruimPentruViitor  dar și a Comunității Profesioniștilor de Marketing din Bacău.  Un alt element care ajută la sustenabilitatea socială este prima carte de Personal Branding din România  care promovează responsabilizarea în câmpul muncii, asumarea, onestitatea, autenticitatea, având elemente de behaviour economics.

 

Sustenabilitatea mediului  presupune protejarea resurselor pentru a nu afecta  generațiile următoare. 

Noi am decis să  folosim doar materiale reciclabile și vom recicla materialele promotionale folosite, solicitandu-le și clienților să ne ajute în acest sens, dacă au materiale promoționale vechi să le ducem împreună la reciclat.

Promovăm sustenabilitatea mediului și prin corespondența cu clienții noștri: în semnătura de email a angajaților noștri am inclus disclaimer în vederea protejării mediului, a copacilor în mod special, prin neprintarea mailului.

Promovăm comerțul online (care a crescut cu 40% în 2018) și asocierea cu evenimente de acest gen, ajutând la protejarea mediului: livrarea distribuită către clienți este împărțită în mașinile curierilor, astfel încât se ajunge la o modalitate eficientă de a face livrare. În România, în 2018, sunt aproximativ 7,7 milioane de oameni care au făcut în medie 8,7 achiziții pe an. O achiziție clasică, deci direct din magazin, presupune o deplasare de aproximativ 3 kilometri, care înseamnă un consum de motorină. Astfel, economisim resurse prin faptul că le comandăm online.

Numai în 2017 au fost salvați peste 400 000 de copaci datorită comerțului online.