Comunicarea este o artă. De multe ori spunem mai mult decât vrem, sau poate chiar mai puțin.

Este imperativ ca brandul implicat într-un proces de comunicare al scopului urmărit penru dezvoltarea cifrei de afaceri  să comunice corect și pe canalele cu receptivitate la publicul țintă. Așadar, nu doar mesajul contează, cât și canalul de comunicare.

Pe scurt,  orice planning de comunicare va fi o soluție  simplă și rapidă pentru a hotărî o direcție de comunicare pe anul propus, obiectivele SMART și publicul țintă.

 

icon-list  Planificare, dezvoltare si implementare campanii
Media / Marketing mix allocation

 Servicii editoriale: conceperea tuturor mesajelor, inclusiv comunicate de presă sau alte materiale destinate mass-media
icon-angle-double-down Identificarea de posibile subiecte de comunicare și promovare, în funcție de agenda presei și activitatea companiei.

icon-angle-double-up Crearea, redactarea și corectarea materialelor .

icon-angle-double-left Adaptarea și plasarea mesajelor în funcție de canalul de comunicare și de audiență.

icon-angle-double-right Elaborarea unor articole care să recomande și se susțină indirect imaginea dorită.

icon-comment-o Elaborarea mesajelor cheie.

icon-comments-o Adaptarea și transmiterea lor către diferite audiențe.

icon-eye Diseminarea comunicatelor de presă ale companiei în mass-media.

icon-eye-slash Asigurarea că mesajele companiei au fost receptate corespunzător prin discuții individuale cu reprezentanții mass-media.

 

 icon-anchor Gestionarea relației cu mass-media:
Oferirea de recomandări de reacție în momentul identificării unei oportunități sau a unei amenințări în urma monitorizării atente.
Elaborarea în avans a unui set de posibile întrebari și răspunsuri din partea presei.
Intermedierea și punerea în contact cu jurnaliști cheie pentru participarea la cursuri/training-uri, întâlniri informale

 

 icon-paperclip Comunicate de presă:
Identificarea proactivă de noi subiecte .
Redactarea și corectarea comunicatelor de presă.
Alcătuirea listei de jurnaliști cheie în funcție de informațiile transmise și follow up.
Monitorizarea coverage-ului generat.

 

icon-pagelines Interviuri de presă:
Crearea de oportunități de interviuri, în baza mesajelor cheie ce trebuie transmise.
Alegerea publicațiilor cheie potrivite subiectului.
Pregătirea de briefing documents și materiale cu posibile întrebări și răspunsuri.
Asistarea intervievatului.
Monitorizare.

 

 icon-random Proiecte speciale:
Concursuri / sponsorizări
Parteneriate cu media sau instituții de profil
Participarea la expoziții, târguri sau evenimente tematice, etc.