Marketing Experential

Marketing-ul tradițional pierde teren în fața marketing-ului neconvențional.De multe ori, experiența de brand este mult mai importantă decât comunicarea clasică, primordială devenind intensitatea interacțiunii publicului țintă cu brandul.

Creativitatea și neconvenționalul sunt cheile marketing -ului experențial.

icon-gift Programe de loialitate: premii și stimulente, cupoane și jocuri.

 Evenimente (blogger & press brunch/conferință de presă/business to business events/organizare de cursuri/training-uri/organizare team building-uri, petreceri Crăciun, evenimente aniversare pentru companii, conferințe, lansări sau workshop-uri): redactare invitatie de participare; creare layout invitatie; trimitere catre audienta si follow up de confirmare.Redactarea și conceperea tuturor mesajelor pentru comunicarea evenimentului.
Diseminarea mesajelor către toate canalele de comunicare: mass-media, online, print, social media, etc.
Realizare de parteneriate media cu publicații cheie, în target cu specificul evenimentului (acolo unde este necesar).
Follow-up media și realizarea unui raport de monitorizare cu articolele generate.
Realizarea conceptului, strategiei și flow-ului de eveniment.
Contractarea tuturor furnizorilor (locație, catering, tehnic, fotograf,etc) negociere, briefing și coordonarea la momentul evenimentului.
Implementarea set-up-ului și a tacticilor de eveniment.