Planning-ul de marketing este varianta cea mai facilă de a ști ce să faci din punct de vedere tactici de marketing, pe o piață clar definită, cu un target bine cunoscut.

Planul de marketing este un instrument vital pentru afacerea ta, cu atât mai mult cu cât este adaptat nevoilor ei.

Ce presupune un plan de marketing?

Auditul de marketing

Auditul extern

Auditul intern

Analiza SWOT

 puncte forte si slabe, oportunități și amenințări

Strategie de marketing

Strategia de piață

Strategii de produs

Strategia de preț

Strategia de distribuție

Strategia de promovare

Strategia de personal*

Strategia dovezilor fizice*

Strategia de proces*

*În situația în care business-ul e axat pe servicii, vom face analiza procesului de desfășurare al serviciului, calitatea oamenilor din companie (din punct de vedere profesional) și a artefactelor/dovezilor de încredere/calitate/garanție a servciului prestat.

Programul de marketing, materializat într-un tabel de acțiuni clare

Bugetul de marketing

Costuri estimative, tactici implicate, buget anual, buget lunar /tactici.

Planul de marketing, care include atât planul de marketing online  cât și cel offline, îți va oferi o viziune clară a ceea ce trebuie să faci din punct de vedere acțiuni, dar și  asupra bugetului de marketing aferent.

Dacă ai un business online, cu siguranță vei avea nevoie de un plan de marketing simplu și coerent, care să te ghideze în evoluția business-ului tău.

Deși vizibilitatea în online e primordială, poate tu decizi că ai nevoie să ai niște acțiuni în viața reală sau de ce nu, advertising. Împreună putem hotărî linia de tactici și buget necesar în acest sens.