Pornim de la un vis. De la o dorință care arde, de la motivația care va lega compania ta de viitorii tăi clienți.Ulterior îi dăm formă brandului tău din realitatea  pe care o trăim, aducând ca și ingredient principal simplitatea pentru a-l ajuta să fie reconoscibil și memorabil.Ne vom distra, pentru că aceasta este partea care aduce cea mai mare implicare de ambele părți, dar și cea mai mare satisfacție: cea de a da viață. E partea care ne place cel mai mult, așadar vom aprecia sinceritatea cu care ne vei povesti visul tău în totalitate.

Apoi construim împreună. Căutăm acel element de brand care să fie diferit și autentic, și hotărâm promisiunea ta de  brand.Aceasta va deveni Biblia noastră.Impreună, alături de echipa ta de marketing, sau înlocuindu-o pe aceasta, pornim  spre a contura poziționarea brandului, strategia de comunicare online și offline,  și planul de marketing pentru viitor.

  Design identitate vizuală: naming,  identitate vizuală/design logo (implementare logo pe o direcție agreată cu clientul).

   Aplicații de bază ale brandului: Brand book (include retorica brandului și aplicațiile ei) și brand guidelines: kit minimal de reguli de implementare a identității vizuale logo, font, culoare.

Grafica cărți de vizită, template prezentare, broșura de prezentare, spider/roll up evenimente.

Procesul de branding presupune și crearea unui nume pentru bussines-ul tău.

Abrevierile (CNN), acronimele (KGC), numele alfa-numerice (7-Up), numele cu abrevieri deviante (Xtreme), nume și prenumele propietarului (Ana și Cornel, La Matache) pot fi variante pentru care poți opta și tu.

Creare logo in format jpg si pdf (standard&print).

Această variantă de logo este indicată pentru rețelele sociale, nefiind editabilă.

Logo format editabil.

Policromie+monocromie (alb/negru)

Export jpg, png fundal transparent în 3 dimensiuni (150×150/ 300×300/1000×1000).

Design materiale de brand: grafică și copywritting.