Cu ambele mâini pe Inteligența Artificială & Big Data. La propriu, în 9 noiembrie, la Cluj-Napoca.

Tehnologia și, în special, inteligența artificială servesc de la o zi la alta tot mai mult industriilor creative și business-urilor care urmăresc implementarea de procese automatizate. Targetarea, personalizarea, evaluarea conform unor KPIs – acestea sunt doar câteva dintre aspectele care îi ajută pe antreprenorii români să urmărească rezultatele măsurabile. Interesul la nivel global față de […]

TeCOMM 2018: Cum crești rata de conversie cu 20% in eCommerce

Creșterea anuală a volumului de vânzări și a relevanței pe piața națională, completată de extinderea către noi piețe sunt doar câteva dintre preocupările principale ale fiecărui proprietar de magazine online. Daca vorbim de peisajul actual al comerțului online românesc, putem aminti doar cateva zeci de magazine online care se pot lăuda cu cifrele lor. In […]

Comerț electronic 2018: o experiență personalizată, automatizată, conversațională

În 2015, Uber introducea pentru prima dată conceptul de comerț conversațional prin opțiunea de a activa o cursă prin aplicație messenger. Ideea de bază pe care consumatorul o simțea era că prin platforma de comunicare poate interacționa cu business-ul, poate avea suport tehnic, pune întrebări și să cumpere cu doar un simplu click – totul […]

TeCOMM 2018: Intr-o piata in care consumul este in crestere au magazinele online ceea ce trebuie pentru a fi in eCommerce?

Romania inregistreaza cea mai rapida dezvoltare in eCommerce in ultimul an conform raportului eCommerce Europe, cu toate ca un studiu ASE pozitioneaza Romania pe ultimul loc in Europa privind ponderea eCommerce in PIB si in totalul retail-ului. In egala masura, piata se maturizeaza treptat, fiind tara in care 24% din cumparatorii din Europa au facut […]