Nimănui nu îi place să piardă timpul, cu atât mai mult cu cât timp poate însemna profit dacă este cheltuit cu responsabilitate.

Dacă nu crezi în micromanagement și îți dorești să predai partea de marketing unei agenții specializate, dar nu știi cui, Brand & Build îți oferă o solutie preliminară pentru a lua această decizie: auditul de marketing.

Ce presupune un audit de marketing?

       Vom începe prin a face Brand Personality Analysis, ca să identificăm personalitatea brandului și trăsăturile sale. Absolut orice informație ne ajută, așadar comunicarea detaliilor care nu sunt publice poate fi  esențială.

  Următorul pas este să aflăm poziționarea brandului și diferențierea lui: Brand Positioning Statement. Avem pregătite pentru tine niște întrebări numai bune pentru o mini-sesiune de brainstorming.

           Apoi, vom afla care sunt punctele tale forte să le putem folosi într-o strategie de marketing coerentă și adaptată nevoilor bussines-ului tău, dar și a viziunii tale. Apoi le căutăm pe cele slabe să vedem cum le putem transforma în oportunități. Analizăm toate amenințările care ar putea să apară sau deja există, mai exact tot mediul extern, cu preponderență concurența: Brand SWOT Analysis.

Însumând toate aceste detalii, schițăm o strategie de marketing pentru un an și îți oferim și o proiecție bugetară pentru bussines-ul tău, adică bugetul tău de marketing necesar pentru a-ți îndeplini obiectivele de business.

                                                    

Un audit de marketing te va ajuta să înțelegi care e percepția asupra bussines-ului tău din mediul extern.

Un audit de Marketing presupune:

  • Brand Personality Analysis: personalitatea brandului și trăsăturile sale
  • Brand Positioning Statement: poziționarea brandului și diferențierea lui
  • Brand SWOT Analysis: aflăm punctele tale forte să le putem folosi într-o strategie de marketing coerentă și adaptată nevoilor bussines-ului tău, dar și a viziunii tale; apoi le căutăm pe cele slabe să vedem cum le putem transforma în oportunități; analizăm toate amenințările care ar putea să apară sau deja există, mai exact tot mediul extern, cu preponderență concurența.
  • Strategie de marketing pentru un an
  • Proiecție bugetară pentru bussines-ul tău, adică bugetul tău de marketing necesar pentru a-ți îndeplini obiectivele de business în care vom include și costul colaborării noastre.

Un audit de marketing online te va ajuta să înțelegi care e percepția asupra bussines-ului tău din mediul online.

Un audit de Marketing online presupune:

  • Audit site din punct de vedere SEO, analiza site în Analitics  dar și audit din punct de vedere UX (user experience)
  • Diagnoza medii de comunicare: audit mesaje cheie în Social Media raportat la content site, trafic din Analitics; analiză grup țintă, abordare grup țintă, strategie editorială în funcție de istoric
  • Raport final
  • Proiecție bugetară pentru bussines-ul tău, adică bugetul tău de marketing necesar pentru a-ți îndeplini obiectivele de business în care vom include și costul colaborării noastre.

Dacă nu știi ce decizii să iei din punct de vedere strategic, putem purta o discuție care să te ajute să îți setezi un obiectiv de bussines SMART.